Obserwatorzy

poniedziałek, 21 października 2013

84. Samorozpieszczanie ;-)

Hej :)

W koncu po kilku dniach i "napiętym" grafiku, mam chwilkę wytchnienia.. Wczoraj manager powiedział nam, że 26 pazdziernika musimy ubrać coś rózowego.. troche mnie tym podłamał, bo nic nie mam i nie bardzo lubię się z tym kolorem jesli chodzi o ubiór :/ ale myślę, ze moze kupię taką kredę do włosów i nasmaruję końcówki na różowo :P Powiedział, że nie chodzi stricte o ubiór, więc może choć cos takiego zrobię :) 

Własnie siedzę i myślę jakie sample mineralne zamówić, ponieważ mam już dość podkladu plynnego. Używałam kiedyś Lumiere VV Light Med Cool, ale teraz sięgnęłam po niego i okazało się, że jest tak biały, że wyglądam na anemiczkę. Baaaardzo niekorzystnie :( 

Z początku obstawiałam Earthnicity, ale mają zbyt mało odcieni, w dodatku sample kity są kiepskie. Wydaje mi się, ze zaden odcien mi nie pasuje. Następnie zajrzałam na stronę Lily Lolo, ale poczytałam recenzje i ponoć krycie jest słabe. Zatem szukam dalej.. trafiłam na strone MEOW, ale tu z kolei tyle odcieni, że spędzę tam z pol dnia na wrzucaniu sampli do koszyka :P
Szukam podkladu kremowego w konsystencji. Pamiętam, ze EDM mi nie pasował, Buuf D, tez nie. Miałam Lucy, to powstawała u mnie piękna maska na twarzy a podklad sie warzyl na skórze.

Jako, że mam urodziny to chciałabym sobie zrobić mikro prezent wlasnie w postaci minerałków :) plus jakis flat top, bo moj z EDM jeden jedyny ma z 6-7 lat .. masakra :D

Wczoraj sprezentowałam sobie buty. Poszłam do TK MAXX i szukałam botków, czegoś płaskiego co mozna by bylo zalozyc do sukienki, spodni, płaszcza.. znalazłam piekne buty, marki Sholl, zastanawiałam się długo nad ich kupnem. Były podobne do tych:

Podobne - mialy troche nizszy obcas i generalnie plus platforma - wiec wysokosc nie była odczuwalna wogóle. Koszt z 179£ (?) na 39,90£. Niestety minusem byla wlasnie podeszwa - drewniak. Jakoś tak niewygodnie mi  się chodziło, wiec je zostawiłam.

Wzięłam zupełnie coś innego, postawiłam na inny styl :P Przeszkadza mi troche ten "język", no ale w sumie inne buty mi sie nie podobały. Jestem dość wybredna :P
Koszt 24,99£





Ubrałam je wczoraj do sukienki, którą kupiłam w charity shopie i powiem Wam, że takie niestandardowe zestawienie bardzo mi się spodobało i nie tylko mnie :) Moj mąż na poczatku gdy zobaczył co chcę kupić, powiedział: Ty chyba sobie żartujesz :P (dodał: Masz prawie 30 lat a ty chcesz jakies trampki jak dla nastolatki)
Nie żartowałam :) 
Pózniej sam stwierdził, że jednak buty bardzo fajnie się prezentują. 

Z innej beczki: 

Szukałam jakiś czas temu świeczek zapachowych, trafilam na zapach, który mnie urzekł i przypomniał Swięta Bożego Narodzenia.. Air Wick "Mulled Wine  & Cinnamon Apple" - Tesco - 2£.



Świeczka na bazie naturalnego wosku (57%).












Swieczka jest w "szklance" :) takze po wypaleniu się, można uzywac tego na tzw "tealighty". Na zdjeciu widać zadrapania, moja córa dorwała i musiała "zmacać" świeczkę :D
Knocik ładnie się pali, zapach jest średnio wyczuwalny, ale jest :) Juz kilka wieczorów z rzędu zapalam  i widzę, że jest wydajna.

Także ostatnio umilam sobie wieczory takim specyfikiem :) Szczerze brakuje mi świeczki z firmy Lure Beauty o zapachu dyni i cynamonu (chyba taki miks). Mialam ze 3 lata temu i po prostu.. WOW, zapach troche az duszący ale ja takie lubię :P no i PRZECUDOWNIE pachnialo, zero chemii i cena niższa. Niestety juz w tamtym roku nie widzialam tego zapaszku na stronie.

Kolejną rzeczą, która wpadła mi do koszyka, ale nie w Tesco, tylko w sklepie Mleczko, to Ziaja - Marine Algae. Micel. 2,49£. Nigdy nie widziałam w Polsce tego specyfiku, a że tutaj nie było Zajowego Sopotu, to skusiłam się na to.




Póki co.. marzy mi się torcik zrobiony przez Mistrza Buddiego Valastro <3



Miłego dnia! Idę robić obiad i bawić się z córką :)

4 komentarze:

  1. No rzeczywiście fajne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki :) w zasadzie nie wiem czemu je wzielam bo to srednio moj styl, ale widze ze wlasnie styl mi sie zmienia w Londynie, tutaj w butach na obcasie nie widzialam jeszcze wielu kobiet.. bardziej powszechne sa plaskie, wiadomo.. szybkie zycie, wszedzie sie spieszysz :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nieco podobne do Twoich tylko beżowe, bez ćwieków, na koturnie i też są bardzo wygodne, zdziwiłam się ;)

    OdpowiedzUsuń