Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

20. Nine West, ślubne? nie tylko :)

Hej :-)

Dzisiejszy post o butach marki Nine West.


Nine West jest amerykańską marką oraz  międzynarodową siecią sklepów, działającą na rynku od 1978 r. Nazwa pochodzi od ulicy, przy której ulokował się pierwszy nowojorski salon. Domeną marki są doskonale wyprofilowane i wyważone buty na każdą okazję. Ponadto marka oferuję torebki oraz akcesoria dla Pań (portfele, okulary i kapelusze).


Jako dobra łowczyni okazji (nie można być za skromnym :P ), kupiłam te buciki 2 lata temu w cenie 60zl na Allegro, oczywiście nowe. Ten model na Amazonie, ówcześnie kosztował w przeliczeniu na PLN, około 370zł. Tak więc moja radość była przeogromna gdy zapłaciłam za nie tylko 60zł.
Gdy je otrzymałam, nie mogłam oderwać wzorku.. na żywo prezentowały/prezentują się cudownie. Zdjęcia absolutnie nie oddają ich uroku.







Materiał: satyna
Obcas - 10cm
Platforma - 1cm
Kolor - biały
Rozmiarówka standardowa.

Miałam lekkie obawy (oczywiście jak już zamówiłam..), że będą mi spadać z nogi, bo jednak preferuję zapinane buty. Na całe szczęście trzymają się świetnie na nodze. 

Przód buta przypominający kokardę dodaje im uroku, niewątpliwie :) Wycięcie w bucie, od wewnętrznej strony, sprawia, że noga wygląda bardzo smukło i seksownie. 



Mimo wysokiego obcasa, buty są wygodne, mają dobrze wyprofilowaną podeszwę.

Jak przystało na białe buty - brudzą się niemiłosiernie. Miałam je na nogach 2 godziny - 1 godzinę 
w USC a drugą w restauracji. Po tym czasie widać było na nich kurz i gdzieniegdzie szare otarcia. Minusem jest to, że obcas również jest satynowy a co za tym idzie, strasznie się brudzi. Jednak jakby obcas był np. biały, lakierowany, to buty straciłby na uroku.


Może wiecie czym wyczyścić satynowe, białe buty?

W Polsce są salony Nine West w siedmiu miastach: 

1. Warszawa - Arkadia, Galeria Mokotów, Wola Park, Factory Ursus,
2. Wrocław - Magnolia Park
3. Poznań - Plaza, Galeria Malta
4. Gdańsk - CH Alfa
5. Rybnik - Plaza
6. Lublin - Plaza
7. Kraków - Bonarka City Center

Przedstawiam Wam kilka modeli butów z kolekcji wiosna-lato 2013 :)

Źródło: sidewalkhustle.com











Jak widać w tym roku stawiają na żywe kolory, bardzo różnorodne fasony, co jest na wielki plus oraz na ciekawe połączenia materiałów. 

Jesteście w posiadaniu butów tejże marki? :)

Ps. Moja nowa miłość (nie Nine West) na którą będę zbierać pieniądze:

źródło: ioffer.com


Są takie w formie botków:


oraz takie:










2 komentarze:

  1. Śliczne są naprawdę! Nie wiem czym wyczyścić takie buty, ja miałam jedne i porobiły mi się zacieki. Prałam je, ale wiele to niestety nie pomogło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) wlasnie wyprac to nie bardzo, balabym się na mokro je tknąć.. kurcze może szewc mi podpowie co mam z nimi zrobić :-/

      Usuń