Obserwatorzy

wtorek, 8 kwietnia 2014

131. Lifestyle.

Hej :)

Muszę odetchnąć, więc postanowiłam, że napiszę krótką notkę :) Wprowadziliśmy się do nowego domu, jestem bardzo zadowolona, że w końcu nie musimy dzielić mieszkania z dziwnymi ludźmi.. Nareszcie! 3 duże pokoje, wielka kuchnia i ogromny ogród - marzenie. 
W sobotę do 2 w nocy się krzątałam, ponieważ musiałam umyć loodówkę i powkładać jedzenie. W niedzielę skupiłam się własnie na kuchni, musieliśmy kupić też sporo rzeczy, w sumie takie pierdółki, ponieważ nic nie było - akcesoria typu chochla, trzepaczka, noże, czajnik itp.
Wyczyściłam szafki, które były zapyziałe. Byłam w szoku, że ludzie którzy tam mieszkali dopuścili do tego, że było tak brudno.. 
Najbardziej ucieszył mnie fakt, że mogę sama wybrać sobie akcesoria i nikt nie będzie się wtrącał :) Postawiłam na bialo-czarne pojemniki:




Przybory kuchenne tez musiałam nabyć i postawiłam na metalowe z przezroczystą rączką i zieloną wstawką. Scierki kupiłam również zielone. Coś mam "Fazę" na ten kolor ;) Czerwony mi się przejadł.. Mam w kuchni stół, który jest okropnie porysowany i myślałam żeby go papierem ściernym potraktować, ale sama nie wiem czy to będzie lepsze czy jaki obrus..

W poniedziałek zabrałam się za odkurzanie i mycie podłóg w pokojach, układanie ubrań do szaf. Szczerze pisząc to mieszkanie ma potencjał, ale ktoś tego nie wykorzystał. Każdy mebel z innej kolekcji.. ohydne, typowo brytyjskie tapety w neutralnym kolorze w jakieś slimaki i chinskie wzorki oraz sufit w jakieś slimacze zacierki.. tego teraz zmieniać nie będziemy. Na meble teraz nas nie stać, ale wszystko w swoim czasie :)

W living roomie mamy czarne, skórzane (prawidziwa skóra, wow!) sofy i własnie pod nie będę wymyślac całą resztę. Już zamówiłam dziś na Amazonie zasłony oraz firanki. Początkowo miałam kupić roletę, ale zmieniłam zdanie. Do tego przyjdzie jeszcze lampa może w przyszłym miesiącu oraz koniecznie "coffe table", ale to też nie prędko. W sklepie B&M znalazłam super półki na ścianę, które w innych sklepach są po około 20 funtow a tu za jedyne 6 :) Swoją drogą uwielbiam ten sklep, można pięknie udekorować dom niskim kosztem.

W Sypialni mamy carpet, który musi się spotkać z maszyną piorącą. Dodatkowo czarna szafa i wielkie łóżko. Brzydkie zasłony wymienię na roletę.

W pokoju córki są bardzo ładne panele i na tym koniec :P Musimy jej kupić meble. 

Niby w pokojach są tak jakby w scianach schowki (jak wbudowane szafy), ale to trochę dziwnie wygląda i niewygodnie tam się przechowuje rzeczy.

Ogród jest BARDZO duży. Byłam pod ogromnym wrażeniem wielkości. Już zacieram ręce na sezon letni :D W planach mam powieszenie sznurków na pranie, kupno grilla i koniecznie takiej bujanej huśtawki :D Bardzo bym chciała grządki z kwiatami zrobić i jakiś skwerek przeznaczyć na warzywa, ale zobaczymy czy ta ziemia się nadaje pod to..

Kończąc, pokażę Wam kilka widoków z okna:




plus nieokienny ;)


Mnie czeka jeszcze troche sprzątania i ogarniania. Tak więc zmykam pod prysznic a od jutra znów dzień pełen pracy :)


Miłego dnia :) 


16 komentarzy:

  1. Gratulacje nowego mieszkanka :) Ja ciągle szukam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te pojemniki i oby się dobrze mieszkało:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poki co jest rewelacyjnie, zapewne gorzej bedzie zima bo okna liche..

      Usuń
  3. ładne widoki, widać, że spokojna okolica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękne widoki z okna :) Oby się miło mieszkało!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczylo mnie to, ze sasiedzi przyszli sie przywitac :D doslownie jak w jakims hAmerykanskim filmie :D

      Usuń
  5. Gratuluje nowego domu! Pokazuj koniecznie jak urządziłaś wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Mam nadzieje, ze za 5-6 lat w koncu bedziemy miec juz cos faktycznie swojego a nie ciagle wynajmowane..

      Usuń
  6. W Wielkiej Brytanii jest tak zielono ;) Piękne masz widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wreszcie masz swój kąt a widoku z okna tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie ciesze z wlasnego kąta :) choc to nie do konca wlasne niestety :(

      Usuń
  8. Piękna okolica,piękny ogród,nie ma to jak Swój Własny Dom.:))
    Życzę Ci miłego mieszkania,a pojemniki cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkalam w Irlandii ale na szczęście juz zmienilismy kraj ,:) wykladziny to porażka :) maszyna zawsze a później marudzilismy landlordowi żeby panele kladl :) śliczny zestaw kuchenny :)

    OdpowiedzUsuń