Obserwatorzy

piątek, 9 maja 2014

138. Saiya mineral makeup, part 2 :)

Hej :)

Po przetestowaniu próbek podkładu marki Saiya, postanowiłam "wywalić" 18£ na podkład, ponieważ ani Earthnicity ani Lily Lolo nie dawały mi tak dobrego efektu. Cóż :)

Obsługę klienta mają na najwyższym poziomie. Jestem bardzo zadowolona z szybkości i rzetelności.

Moja paczuszka przyszła w mniej niż 20h co uważam za niemały wyczyn :)

Co się w niej znalazło?





1. Podkład Light Beige - full size, 4g.
oraz próbki
2. Light Mix Blender
3. Pink Mix Blender
4. Neutral Mix Blender
5. Medium Beige - próbka podkładu
6. Cień do powiek - White Gold

Muszę porównać..

Saiya - full size - podkład - 18£ - 4 gramy
Lily Lolo - full size - 13.49£ - 10 gram !
Earthnicity - full size - 16.99£ - 9 gram !
Lumiere Cosmetics - full size - 18 $ - 12 gram!!!! <-- bardzo żałuję, że firma zapadła się pod ziemię :((

Najlepiej wypada Lumiere Cosmetics a pod względem estetyki opakowania (najbardziej mi się podoba) oraz zamykanego sitka w środku - Lily Lolo. Szkoda tylko, że nie jest tak dobry dla mojej cery :(
Strasznie jestem ciekawa na jak długo wystarczy mi podkład Saiya. Mam nadzieję, że chociaż na miesiąc.


Podkład był zabezpieczony z zewnątrz nalepką. Wewnątrz znajduje się nalepka, która prędzej czy później nie będzie się trzymała, więc trzeba będzie uważać w podróży żeby się nie wysypało za dużo z sitka. Zapewne zakleję sobie, ale dziewczyny które nie bawią się w takie robótki były by niezadowolone.







Swatche próbek w róznym oświetleniu:







Jak widać na zdjęciach Light Beige jest podobny do Light Mix i szczerze chyba następnym razem zamówię własnie mixa bo jest za 10£. Pytanie tylko ile ma gramów. Muszę napisać do firmy maila i zapytać. Neutral Mix nie przyda mi się tak samo jak medium beige.

Póki co jestem bardzo zadowolona z ujednolicenia cery, trwałości.. :) mniej z ceny :P


Miłego dnia! :)





2 komentarze:

  1. Spora cena, a próbowałaś BareFaced BEAUTY? Ja kiedyś używałam ich podkładu i planuję znów do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, ciekawe jakby u mnie sie sprawdziły :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń