Obserwatorzy

czwartek, 6 czerwca 2013

68. OOTD.. jesiennie.. :-/


Hej!

Miałam zrobić recenzję butów, ale nie mam czasu, więc szybko, ot tak po prostu strój dnia, tadam...

(jest czerwiec, zamiast topów i sandałów.. płaszcz jesienny..)





Płaszcz Marks and Spencer - M&S shop - 11zł %% z 479zł
Sweterek Atmosphere - prezent
Spódnica Liquorish - Asos.com - ok. 100zł %% nie pamietam ceny wyjsciowej
Torebka Atmosphere - Primark Berlin - ok. 55zl
Loafersy Atmosphere - Primark Berlin - ok. 40zł
Rajstopy w serca Marks and Spencer - M&S shop - 5zl %% z chyba 29zl

Jak widzicie spodnica najdrozsza :P a płaszcz prawie najtanszy :) te ceny sa niesprawiedliwe hehe :)
No ale jak ją ujrzałam, to wiedziałam, że musi być moja...

Do tego wszystkiego oko bez kreski, czyli nowum u mnie (no i bardzo delikatnie, ot taki zwyklak, szczerze nawet myslalam zeby tego nie wstawiac) :) Znow napisze, nie zwracajcie uwagi na brwii, sa nie zrobione, ja sie nie potrafie za to zabrac, nie umiem po prostu.. :( wyrywanie mnie boli, probowalam kredka cos tam zamalowywac, ale nie wyglada to ladnie, nawet po roztarciu.. jest za mocno, zas cieniem zbyt jasno..

Cień Sugar Daddy - Sassy Minerals
Cień brązowy z palety Coastal Scents 88 Original
Tusz Golden Rose High Definition, poprawiony szczotką z Turbo Boosta.. 

No i coz.. dzien leci, pakowanie idzie mi bardzo wolno, bo póki co swoich ubran nie mogę zapakowac
z racji tego ze zostaja mi jeszcze 3 tygodnie w Polsce.. wiec musze sie w cos ubierac :) Zaczelabym przebierac w papierach, ale wiem, że córa mi nie da tego robić.. Zastanawiam się nad mini wyprzedażą
z szafy, tu na blogu, mam wiele rzeczy nowych lub w bdb stanie.. do tego buty.. jak znajdę czas to porobię zdjęcia i chyba się zbiorę do takiej akcji.

Miłego dnia :)




2 komentarze: