Obserwatorzy

sobota, 22 czerwca 2013

75. Wyniki rozdania! :)

Witajcie!

Jako, że wczoraj miałam umiescic wyniki, ale niestety nie zdążyłam nawet z wpisem, że nie było wystarczającej liczby uczestników, tym samym naruszyłam regulamin :) i postanowilam, że naruszę też po raz drugi i mimo brakującej liczby osob (mialo byc 30 na rozdanie) zorganizowalam losowanie. Pomagała mi moj córa :) bacznie przygladająca się :)
Rozdanie kosmetyczne było bardziej "wzięte" :) i tak został wylosowany numer.. 23 :)


Numer ten należy do.. ANETY! Gratuluje :) Opłacało się mieć dodatkowy los :)


Rozdanie modowe i numer.. 12 :)




Numer ten należy do AGUSIOVEJ. Gratuluje :) Tu również opłacało się dodać kolejny los :)




Dziewczyny, zaraz napiszę do Was maila :)

Wszystkim uczestniczkom bardzo dziękuję za wzięcie udziału i .. stay tuned! Po przylocie do Londynu w przeciągu 3 miesięcy będzie kolejne rozdanie, mam nadzieję, że z ciekawymi produktami, niedostępnymi w Polsce :)

13 komentarzy: