Obserwatorzy

czwartek, 13 czerwca 2013

72. Przypominajka o rozdaniu!

Hej!

Przypominam, że do 20 czerwca organizuję rozdanie na blogu. Pamiętajcie, że musi być 30 osób minimum na jedno rozdanie. Jeśli nie osiagniemy tego wyniku, to rozdanie bedzie anulowane.

Uda się? Bo szczerze wątpię :( Tak mało osob chetnych poki co na takie dobroci? :) Narazie tylko 11 osob..

http://huntingforabetterlife.blogspot.com/2013/05/66-pozegnanie-z-polska-rozdanie.html

--------------------------

Z innej beczki. Wczoraj skrecilam stopę w kostce. Miałam na sobie moje praktycznie jedyne sandały na plaskim.. te z ćwiekami, no i poślizgnęłam się na kostce brukowej, stopa mi się wykręciła.. :/
Nie mniej dopiero po kilku godzinach w przeciągu 40 minut, stopa zaczęła puchnąć i okropnie boleć. Jechalam do szpitala ze łzami w oczach, tak okropny, przeszywający ból mnie dopadł. Tam usłyszałam: Nic Pani nie jest (w domysle ze to nie złamanie, tylko skręcenie i naderwane ścięgna). Proszę kupic sobie stabilizator i Altacet.
Tak mnie tam zdenerwowali, ponieważ zapytałam, czy mogą mi po prostu zawinąć stopę w bandaż elastyczny (na wypisie mam napisane: "wypisana do domu, zaopatrzona." <- w co?), a oni, że to jest w mojej kwestii. Nosz kurde szpital od siedmiu boleści!
Kupiłam sobie bandaż, ocet i przynajmniej tylko 5zł wydałam. Im łatwo powiedzieć: proszę sobie kupić stabilizator. Tyle, że na bezrobociu bez zasiłku to jednak ciężko z takimi wydatkami.

Dziś rano było już dużo lepiej, nie mniej większość dnia chodziłam i znów mam obrzęk i boli dosc mocno. Niestety przy dziecku nie da się leżeć z nogą w górze, jak zalecili..



3 komentarze:

  1. Miałam skręconą nogę, ból jest straszny, znam to ;[ A lekarza myślą, że dla nas jakieś choroby, urazy to chleb powszedni i traktują nas tak, jak traktują...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podeślij zgłoszenie do Candy http://candy-i-rozdania.blogspot.com/ , ona upowszechnia info o rozdaniach na blogach i łatwiej dziewczynom się o nich dowiedzieć :)

    A co do stopy, bardzo, bardzo współczuję, właśnie też mnie to wkurza, że to co dla innych jest normą wcale nie oznacza, że każdego na to stać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda z tym rozdaniem, nagrody są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń