Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

58. OOTD, komunia, wszystko w biegu!

Hej!

Dziś byłam tak zaspana, że autentycznie zapomnialam o komunii syna mojej znajomej.. makabra! Okolo 10 przyszedł mój ojciec po mnie a ja w szlafroku, nie pomalowana, nawet śniadania nie zjadłam.. Miałam 30 minut na umycie się, ubranie, pomalowanie i na ubranie córy.. AAAAA panika totalna, że nie zdąrzę.

Totalnie zapomniałam o tym wydarzeniu i nie naszykowałam sobie ubrania dzień wcześniej.. więc musiałam szybciutko coś zarzucić i strasznie się cieszę, że jednak nie oddałam tej sukienki koleżance..

Dziś absolutnie wszystko co widzicie na mnie, pochodzi z sh. Sukienka, którą kupiłam tylko dlatego, że kosztowała 4.20zl, oczywiście sądziłam, że jej w życiu nie ubiorę ponieważ jest za krótka. Możecie stwierdzić, że nie jest, ale ja się źle czuję w takiej długości i dla mnie jest za krótka. Nie mniej nie miałam nic innego żeby założyć na siebie.
Marynarka marki BEBE kupiona parę lat temu, moja perełka, autentycznie! Dlatego, że parę lat wstecz, lumpeksy były takie hmm.. zatęchłe z odzieżą dosłownie vintage i upolowanie czegoś "na czasie" graniczyło z cudem.. nie to co teraz! 
Buty Dunnes, rozmiar za duże, ale włożyłam wkładki i jest ok :) uwielbiam te buty.. i pamiętam jak dzień przed ich kupnem w sh, miałam o identycznym fasonie kupić w Deichmanie, za 49zł.. jak się cieszę, że wówczas się nie zdecydowałam na te sieciówkowe :) 
Kopertówka - moja jedyna więc kwiestia czy pasuje czy nie jest mi trochę obojętna :P

Nie wiem czy ta marynarka pasuje do sukienki, ale mam jeszcze tylko jedną, szarą która już definitywnie by nie pasowała. Oczywiście już czasu na uczesanie jakieś sensowne nie miałam, także tylko związałam włosy u góry :P brak biżuterii - na szyi nie lubię ostatnio mieć śwecidełek a uszy mnie tak bolą, że już nic nie wciskałam w nie. Musiała wystarczyć obrączka jako ozdobnik ;)

Fotki robiłam po przyjsciu, wiec i sukienka wymiętolona już troszkę.




Sukienka TRIXXI, sh - 4.20 zl
Marynarka BEBE Sydney, sh - 1 zł
Kopertówka Atmosphere, sh - ok. 10zł
Buty Dunnes, sh - 5zł
Rajstopy Gatta - 7zł

Także dziś mój look zamyka się w granicy (nie licząc bielizny ;) )  29zł / All look cost about 8 Euro

Jak już tatuśko mnie odwoził to wstąpiłam jeszcze do Rossmana, żeby znaleźć w koncu krem samoopalający SUNOZON, ale niestety nie było go.. także na spróbowanie wzięłam w sprayu.. do tego chciałam mój ukochany peeling Synergen, ale albo zmieniono opakowania, nazwy i ceny albo po prostu go nie było..
Do tego eyeliner Wibo, niezastąpiony :)



Może ktoras z Was uzywalam tego samoopalacza w sprayu i mogłaby mi napisać jak się nim posluzyc? Czy moge od razu po goleniu, peelingu i nabalsamowaniu się nim pryskac? czy nie trzeba balsamu?

Miłego dnia! Ja lecę do kuchni robić placki ziemniaczane :) jakąś taką ochotę nabrałam :D



9 komentarzy:

  1. Kochana, nieźle się uwinęłaś, jak zdążyłaś siebie i córę wyszykować w te 30 minut :)
    sukienka jest świetna! i wcale nie za krótka :) masz bardzo zgrabne nogi, więc trzeba je pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi ze da rade w 30 minut :D ale fakt faktem makijaz byl taki malostkowy, ze lepiej nie pisac :D ubrania dobrze ze byly pod reka, mlodej sukienke zalozylam, dobrze ze jej malowac nie musze haha ;-)

      Usuń
  2. Ale masz długaśne nogi!
    A co do spotkań - ja pochodzę ze wsi gdzie nawet zasięg sieci komórkowych jest nikły i tez miałam obawy jak zostanę przyjęta na takich spotkaniach - okazało się, że moje obawy były zbytnie. Jeśli tylko gdzieś w pobliżu będzie organizowane takie spotkanie nie wahaj się zapisać, bardzo miło jest poznać "na żywo" osoby z którymi łączą nas wspólne zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) bo ja ogolnie dluga jestem (ponad 180) :P
      Moze faktycznie obawy mam wyssane z palca no i tez inaczej by bylo jakbym byla przebojowa a ja raczej taka nie jestem to i myslenie jest takie a nie inne :P :) Ale chcialabym spotkac siee z innymi, tylko ciezko by bylo bo nie prowadze bloga stricte kosmetycznego a wlasnie chcialabym na kosmetycznym sie spotkac.. :/

      Usuń
    2. Najlepiej znajdź blogi dziewczyn z Twojej okolicy, często informacje o zapisach na spotkania są podawane dużo wcześniej :)

      Usuń
  3. Sukienka bardzo ładna !!
    Masz mega nogi !!! Zazdroszczę ; O!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! ale mi milo :)

      a co do sukienki.. kurcze jest tyle swietnych kiecek w tych moich dwoch lumpkach, ze az ryczec mi sie chce jak pomysle ze poki co mam ograniczony budzet i nie moge sobie czegos zafundowac :D

      Usuń
  4. łoo..podziwiam. Nie wiem czy bym się wyrobiła z tym ubieraniem i malowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że sukienka ma długość idealną, sama też bym taką mogła założyć :)

    OdpowiedzUsuń