Obserwatorzy

niedziela, 26 maja 2013

64. Dzien Matki

Hej :)

Życzę Wszystkim MAMUSIOM zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia i usmiechu na twarzy codziennie :)


Dla mnie jest to niestety smutny dzień, ponieważ moja mama zmarła 4 lata temu własnie w ten dzień.
Z drugiej strony szczęście, że jestem mamą i córka w przyszłości będzie pamiętać datę 26.05 :)


Na dole fotki z instagramu :)





Jeszcze takie małe info: 26 czerwca znikam z Polski. Lece do Londynu :) Także w czerwcu będzie "mnie mało" na blogu, bo mam mnóstwo rzeczy do zrobienia przed wyjazdem. Nie mniej jak już tam osiądę i pozałatwiam sprawy związane z pracą, ubezpieczeniem i innymi takimi, to wrócę pełną parą na blog :)) Tym bardziej, że będę mieć dostęp do różnych ciekawych kosmetyków, więc nie omieszkam ich tutaj nie prezentować :)





Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Widocznie mamy inne spojrzenie na kontakt z rodzicami :) Mnie by irytowało, gdyby mama dzwoniła do mnie kilka razy dziennie :D

    Mam nadzieję, że wszystko, co masz załatwić, pójdzie zgodnie z planem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie mnie tez by to irytowalo :) No ale widac mojego to nie rusza :P do czasu pewnie :)

      Dzieki :)

      Usuń