Obserwatorzy

wtorek, 21 maja 2013

62. -40% Rossmann, na co będziecie polować? :)

Hej :)

Czuję się już o niebo lepiej.. na całe szczęscie. Nie lubię mieć kataru, kaszlu.. z resztą kto lubi? :/

Od 23 maja w drogeriach Rossmann, będzie obowiązywała promocja -40% na kolorówkę i kremy. Coś macie na oku? Ja z racji ograniczonego mocno budżetu ograniczę się pewnie tylko do lakieru, linera i podkładu. Tak to bym nabrała z kilkanaście rzeczy.. no ale cóż.

Oto co bym chciała nabyć:

1. Eyeliner Wibo, podoba mi się niebieski, ale nie wiem czy mi będzie pasował.. raczej nie, więc postawię na szary :) albo brąz :P


2. Lakier Lovely, w kolorze 271 oraz 301 badz 73


3. Podkład Soraya HD, kryjący, bo znów konczy mi się tubka :)

4. Chciałabym jeszcze jakis cień Maybelline z kolekcji Color Tattoo.. podoba mi się Bad to the bronze ale tez fioletowy.. szukam jakiegoś lawendowego, mocno napigmentowanego cienia..
Mam 050 eternal silver i jest BOSKI!


5. Przydałby się mój ukochany tusz Maybelline Turbo Boost..

6. No i kremik Ziaja Ulga :P



Na co Wy macie ochotę? :)

Na dobranoc podzielę się kawałkiem ciasta z rabarbarem, któro zrobiłam wczoraj :) Wyszlo przecudownie pyszne :)) niestety miałam bardzo mało rabarbaru, więc ciasto jak wczoraj zrobilam tak wczoraj zjadlam :P mala blaszeczka w ksztalce serca.. jutro dodam fotki :))





Dobranoc!


7 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie wiem, na co będę polować, ale na pewno na coś się skuszę ;d
    ciacho wygląda przepysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym lakiery, ale jesli chodzi o kolory to pewnie będe myślała w dzień zakupu:D Narobiłaś mi apetytu ciastem!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie tak mysle, ze 271 napewno wezme a jeszcze ze dwa bym wziela i tez pewnie dopiero jak zobacze to zadecyduje :P nagle mam jeszcze kilka kolorow na oku :P makabra :D

      Usuń
  3. Ten kremik kupiłam ostatnio swojemu chłopakowi :) Ciekawa jestem co wchodzi w pojęcie "pielęgnacja twarzy" czy tylko kremy, czy może też maseczki, toniki itp. bo jeśli to szersza sprawa to robię zapas hehe. Z kolorówki nie wiem co chcę... mówiłam wczoraj, że już żadnych lakierów do końca roku no ale te nowe Lovely mają cudne kolory, kusi mnie też eyeliner w słoiczku z pędzelkiem z Maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się będę trzymała z daleka od Rossmanna, bo w sumie niczego mi nie brakuje teraz, a znając życie jak bym weszła to bym coś kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie wiem, co kupię, ale coś kupię na pewno! ;D

    OdpowiedzUsuń