Obserwatorzy

wtorek, 17 grudnia 2013

101. Choróbsko.

Hej

Niestety czeka mnie kilka dni posuchy na blogu :( Od sobotniego wieczory zdycham w łóżku :( w Niedzielę ciągle mi rosła temperatura. Co ją zbiłam, to ona znów wracała.. w poniedziałek było troszkę lepiej. Ciągle jestem osłabiona, nawet nie mam siły iść do lekarza :( Dzis musiałam już wstać, bo mąż poszedł do pracy.. postałam trochę w kuchni i zaczęło mi się w głowie kręcić plus czerwień z nosa.. ehh

Napiszę tylko, że dostałam już przesyłkę ze sklepu ULA-LA-BEAUTY, jak chcecie zobaczyć, to na instagramie zamieściłam zdjęcie. Dodatkowo otrzymałam już buty które zamówiłam calkiem spontanicznie.. Szukałam jakichś butów na wesele kolegi i gdy ujrzałam te (Carvela - Kurt Geiger) i cenę.. wiedzialam, że będą moje! Oryginalnie kosztują 180 funtow, ja dałam całe 29£ :) Niestety wzięłam za małe, mimo tego, że obcasy zawsze mam 39 bo 40stki są za duże.. to tutaj muszę wymienić na 40stkę. Ciekawskie zapraszam na instagram :)

Idę do łóżka, nie mam sił patrzeć na ekran :(

Miłego dnia!

8 komentarzy: