Obserwatorzy

czwartek, 19 grudnia 2013

102. HexxBOX + ULA-LA-BEAUTY <- first impressions

Hi! :)


I feel well (last night - from 11pm till 4 am - I was in the hospital and They gave me an antibiotics!), so I decided to write my first impressions about my last gift from ULA-LA-BEAUTY online shop :) It is a HexxBox edition for Polish girls who are living in the UK.



I received a box on monday and I was really surprised! Why? Read stated below :)

I have attention to details, so at first my eyes rolled to this xmas tape :) This is cute! After opening that box I have noticed that on the envelope is VERY beautiful flower (stamp). I am in love!





I knew what i get and when I saw a Miracle Sponge from Real Techniques I was very surprised, because this product was on my "mind wish list" :)) and on Saturday when I was in Superdrug I wanted to buy it! So... yeah, wow! Thank You ULA-LA-BEAUTY for this extra gift!

I received:
 - Moroccan Natural - Rhassoul Body Bar
- Moroccan Natural - Rhassoul Clay
- Moroccan Natural - Argan Oil
+ Miracle Complexion Sponge RT + Xmas card :))











I am going to use this to help my skin with fighting with acne and oily skin on face.

Everyday - Body bar (morning/evening)
Twice a week - Clay with Argan Oil
And Argan Oil every evening for skin

I am very excited, because since I arrived to UK, I have big problems with my skin on face :( So.. I HOPE that after 3-4 weeks will be much better and I will could write a reviews :)




----------------------------------


Nie bede slowo w słowo tłumaczyć tego co napisałam wyżej, więc tak mniej wiecej :) :

Ostatnio byłam dość ciezko chora ( dzisiejszą noc spedziłam w szpitalu) ale postanowiłam napisać o dobrociach które do mnie dotarły ze sklepu ULA-LA-BEAUTY :) Jest to anglojezyczna wersja HexxBOXA dla Polek mieszkających na Wyspach.

Awizo dostałam w sobotę, ale w sobotę byłam w pracy a od wieczora już mnie zaczęło rozkładać, wieć mąż poszedł odebrać w poniedziałek.
Zwracam uwagę na szczególy i od razu spodobała mi się ta świąteczna, zielona taśma :) a po otworzeniu pudełka zaskoczył mnie ten kwiatek (coś jak stempel) na kopercie!
Byłam bardzo podekscytowana, zaskoczona BARDZO pozytywnie tym, że dodano jako gratis jajo Real Techniques, któro było na mojej wish liście w umyśle :) Nawet będąc w Sobotę przed pracą w Superdrugu miałam ochotę już kupić ten produkt!

Dostałam:
- mydło z glinką Rhassoul
- glinkę Rhassoul
- olejek arganowy
+ jajo RT + kartkę świąteczną

Zamierzam stosować te produkty głównie do twarzy, żeby walczyć z trądzikiem i tłustą cerą. Myślę, że codziennie rano i wieczorem uzywac będę mydła, dodatkowo wieczorem do masażu twarzy - olejek i dwa razy na tydzień maseczka :)

Mam nadzieję, że po 3-4 tygodniach będę mogła napisać recenzje tych produktów :)


Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Ulalala! Udanego testowania! :)
    I jeszcze raz zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) A zdrowko sie przyda.. jutro trzeba do pracy isc a ja dalej nie czuje sie na silach :(

      Usuń
  2. no sporo tych dobroci :)

    wracaj do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń