Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2013

98. All in One!

Hej :)


Zacznę od tego, że BARDZO się cieszę, że będę mogła przetestować Organiczne Mydlo z Glinka Rhassoul 100g, Glinka Rhassoul 50g, Olejek Arganowy 10ml w ramach HexxBoxa i ULA-LA-BEAUTY. Niezmiernie cieszy mnie ten zestaw, poniewaz moja skora wola o pomstę do nieba, juz nie wiem czym ją traktować a tu taka miła niespodzianka. Dodatkowo recenzja będzie w języku angielskim oraz naturalnie w polskim :) Będzie to dla mnie nowość i jeśli napisanie jej nie zajmie mi kilku dni ;) to możliwe ze pokuszę się o dwujęzyczność lub założenie bloga anglojęzycznego.

Zdjęcie ze strony http://www.1001pasji.com




Jako, że przez weekend znowu będę w domu tylko w nocy.. postanowiłam nie rozbijać tego posta na czynniki pierwsze i po prostu pokaze Wam wszystko co chcę w tej jednej notce :)

Zaczne od czegoś dla ludzi o mocnych nerwach :) 

Ostatnio dostałam próbkę podkładu Maxfactor, Whipped Creme, kolor 50 natural. Trochę zwlekałam z aplikacją, bo szczerze pisząc, naczytałam się wiele niedobrego na innych blogach odnosnie tego produktu i najzwyczajniej w świecie, odechciało mi się nim smarować..

No ale.. Wczoraj uległam i (to nie jest recenzja) co mogę napisać... NIGDY WIĘCEJ nie dam tego na twarz. 

Generalnie to kolor chyba jest idealny, nie ma rozowych/zoltych/oliwkowych/brzoskwiniowych tonow. Da sie tak? W kazdym razie pokochalam kolor, ale na tym się konczy. W czasie aplikacji czułam, że ta formuła nie jest dla mnie.. jest taka tłustawa, nie wiedzialam czy już roztarlam ten podklad, czy tak ma byc, czy mam dalej trzec.. dziwne to było. Z początku myslalam, ze będzie tak jak jeden Astor którego uzywalam zimą parę lat temu, że pod palcami zmieni formułę na taką "pudrową", tak się nie stało. 
Po upływie 5-6 h miałam uczucie takiego oblepienia twarzy, że marzyłam o umyciu jej. Czułam się tak jakbym miała maskę na twarzy. Ohyda.
Dodam, że na podkład dałam tylko puder wykanczający Velvet HD z Earthnicity i to w malej ilości bo akurat mi się kończy.. + korektor na wypryki.

Takze nigdy wiecej po niego nie siegne.. acha.. a na brodzie zrobilo mi sie ciasto :/ i to w zasadzie 
w okolo 30 minut po aplikacji. 


Pokusiłam się o takie porównanie.. choć szczerze nie lubię się pokazywać bez makijażu :( 30 stka na karku a ja dalej wyglądam jak wyglądam.

Uzyte kosmetyki, te co na zdjęciu (otwarty cień to NARS).

Ps. nie wiem czemu mi tak strasznie rozmylo ponizsze zdjecia :/ az zaczelam przecierac oczy, czy to aby ze zmeczenia zle widze.. ale chyba jednak nie. 


Z innej beczki :) Poszłam wczoraj do Poundlandu i kupiłam te oto produkty:

1. Revlon Chroma Chameleon, pink quartz oraz topaz
2. Maybelline Forever Strong, kolor 401 peach
3. Maskara TECHNIC iDoll, czarna
4. Famous by Sue Moxley, cień do powiek, kolor 6
5. Calvin Klein, kremowy cien, retro silver

Te wszystkie rzeczy będą do zgarnięcia w rozdaniu, które chcę ogłosić do 20 grudnia. Muszę jednak zdobyć wiele rzeczy jeszcze :) Czaję się na takie świetne zestawy Technic. Po weekendzie pójdę i coś wybiorę :)




I trzeci wątek :P 

Wczoraj byłam w H&M, kupuję tam tylko ubrania dla córki, bo dla siebie to nigdy nic mi się nie widzi.. no i tak chodzę między wieszakami na dziale dziecięcym, patrzę.. legginsy czarne w białą kratkę i takie jakieś długie.. patrze na metkę, 14+ - 170cm.. dokladam do nogi i mowie do siebie w myslach: "ee, jak ulał :D", wzielam je i w domu sie okazalo, ze sa idealne (ja mam 181cm wzrostu), takze dalam zawrotna sume 4 funtow :D 
Gdy pozniej poszlam na dzial damski, to tam leggi juz nie byly tak tanie :) 

Dla siebie wzielam jeszcze spodnice do pracy oraz sweterek, taki smieszny z kulek jakby zrobiony, ale jest szalenie cieply i ma mega dlugie rekawy :) O dziwo na stronie online jest po 4.99 a ja dalam 7.99 :/ z reszta tyle jest na metce

Spodnica jest fajna, bo z porzadnego materialu, nie jest taka typowo cienka wiskozowa.. problem jest tylko taki ze zmierzylam rozmiar 34 (normalnie nosze 38, ale h&m ma jakas dziwna rozmiarowke 
i ostatnia spodnice z wiskozy mialam r. 34), okazal sie za maly, standardowo nie moglam dopiac sie w pasie. Wiec podeszlam do wieszakow i przylozylam rozmiar 36, sprawdzic jaka jest roznica, bo nie chcialo juz mi sie isc mierzyc.. no i roznica byla w pasie o jakies 1,5cm, wiec stwierdzilam ze bedzie ok. Niestety dalej za ciasna a w biodrach juz troche za luzna..
Wkurza mnie to i zawsze sobie mowie ze w koncu zacznie cwiczyc ten brzuch i go splaszcze ;P ale jakos tego nie robie.. i dlatego wygladam jak kołek :/ w kazdym razie nie pojde jej wymienic.

zdjęcia ze strony h&m



No i ubrania dla mojej córki, ciesze się, że były promocje bo to zawsze jakaś oszczędność. Najbardziej zadowolona jestem z tych spodni w króliki :D Sama bym takie chciała ;)





Miłego wieczoru i weekendu :) ja jak zwykle będę w pracy, także do świata "żywych" wrócę w poniedziałek :)





11 komentarzy:

  1. Wysoka jesteś :) Udało Ci się z legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie dzieki mojej kolezance zaczelam sie rozgladac po dziale dzieciecym. Przypomnialo mi sie wowczas jak kiedys ja zobaczylam w swietnej kurtce I pytam sie: gdzie ja kupilas? A ona: na dzieciecym w takko :D

      Usuń
  2. Spodnie w króliki dla córci wyglądają prześwietnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa tak urocze ze ciagle wisza sobie na fotelu I ciesze swoj wzrok :D chyba jestem nienormalna ;)

      Usuń
  3. Same cudowności u Ciebie!
    udanych testów życzę :) no i czekam na rozdanie omnomnom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D nie moge sie doczekac testowania, kiedys uzywalam mydla Aleppo i bylo dobre, nastawiam sie wiec ze te dobroci rowniez beda super :)

      Usuń
  4. Czadowa spódnica! normalnie marzyłam o takiej. Już jest moja :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) w sumie jest prosta, zwykla, ma tylko zamki ozdobne po bokach i rozporek z tylu.. no ale jednak ma fajny material i to jej duzy plus :)

      Usuń
  5. Nie ma nic gorszego niż podkład/krem, który mamy ochotę zmyć tuż po aplikacji, ponieważ oblepia skórę tłustą warstwą...

    OdpowiedzUsuń