Obserwatorzy

poniedziałek, 9 grudnia 2013

99. Selfridges, wystawy + cos na rozdanie :)

Hej :)

Dziś pokażę Wam kilka zdjęć wystaw w sklepie Selfridges (Oxford Street, Londyn). Bardzo mi się spodobały, ciekawie przedstawione :)

Zdjęć nie zmnieszałam (powiekszalne sa ;) ), żebyście mogli zobaczyc detale :D


















Dzis sie nie rozpisuje, bo nie mam czasu, ale dodam jeszcze co mam na rozdanie.. kolejne dobroci :) czyli swietna paletka MUA (porownuja ją do Sleeka), Dusk til dawn oraz Sleek Pout Paint w kolorze Pink Cadillac.

Obydwie rzeczy sa swietne. Paletka ma niesamowite kolory, swietnie sie blenduja i trzymaja na powiece a blyszczyk jest dla mnie numerem jeden wsrod blyszczykow. Dodatkowo ten piekny kolor.. ah :)



Zrodlo: Superdrug


Zrodlo: blogspot

Zrodlo: blogspot



MIŁEGO DNIA! :)




16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wystawy w sklepie John Lewis sa jeszcze lepsze :) tzn sa BARDZO pomyslowe :)

      Usuń
  2. Wowo, przyznam, że wystawy są niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisalam wczesniej, na zywo sprawiaja jeszcze lepsze wrazenie :D

      Usuń
  3. piękne te wystawy! takiego dużego Flowerbombka bym chętnie przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to bys tylko sie przytulala :P jak nie do Laury Mercier to do Flowerbombka :D ale przyznaje ze i ja rowniez bym to zrobila ;)

      Usuń
    2. hihi bo ja taka przytulaśna dziewczyna jestem :D

      Usuń
  4. Piękna ta paletka:))) a te wystawy cudne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystawy sa nieziemskie jak sie je oglada na zywo :) szkdoa ze na zdjeciach nie mozna tego "pokazac" :D

      Usuń
  5. Jejku! Magia świąt! Flowerbomb w takim rozmiarze, a nawet w oryginalnym, chciałabym, chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej nie magia Swiat.. tylko totalna komercha w Londynie :( Niestety..

      Usuń
  6. o matko ;o jakie wystawy ;o w Polsce o takich można pomarzyć xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze w duzych miastach i jakichs "bogatszych sklepach" to tez jest mozliwe, bo tak to pewne choinka, swiatelka i wystawa zrobiona ;)

      Usuń
  7. Można się zakochać w tych wystawach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wystawa rewelacyjna ale ale kiedy bedzie to rozdanie bo ten blyszczyk jest genialny, moj kolor!!!!!
    Jak mozesz odp. U mnie bo pisze z tel. I nie mam nawet jak cie zaobserwowac a pozniej zapomne i nie trafie i przegapie :)

    OdpowiedzUsuń