Obserwatorzy

poniedziałek, 11 marca 2013

27. Sandały z kwiatem, Deichmann.

Hej!

Przedstawiam Wam dziś moje najukochańsze sandały marki Graceland, które kupiłam latem 2012 roku w sklepie Deichmann.

Deichmann to niemiecka marka obuwnicza obecna na rynku już od 1997 roku. Od ponad 13 lat sprzedaje ona obuwie i akcesoria obuwnicze. Obecnie Deichmann to jeden z większych dystrybutorów obuwia na terenie Polski

Bardzo lubię raz na jakiś czas kupić tam buty, ponieważ są tanie, ładne, do tej pory wszystkie nabyte przeze mnie były wygodne, jest dużo fasonów, kolorów 
i najważniejsza rzecz.. załatwienie reklamacji w tym sklepie to bułka z masłem. Zdarzyło mi się to raz (kapcie dla córki) i byłam w pozytywnym szoku jak od ręki mogłam wymienić na inny model. 
Z opowieści znajomych, reklamacje tu są tak właśnie rozpatrywane. Niestety też, co trzeba podkreślić, słyszałam o naciąganych reklamacjach, gdzie klient 4 razy pod rząd wymieniał te same buty specjalnie.. przez okres dwóch sezonów podmieniał sobie po prostu na nowe..

Marka Graceland to najnowsza moda w atrakcyjnej cenie. Zagdzam się z tym w 200% :) 

Szukałam sandałów z kwiatkiem od 2011 roku, nic mi nie pasowało, albo kwiat za mały, albo idealny, ale buty to japonki.. albo cena zaporowa. No i tak pewnego pięknego dnia zauważyłam je na wystawie, serce zabiło, bo właśnie taki model chodził mi po głowie!
Nie były na przecenie, ale co z tego jak w końcu odkryłam idealne buty? Koszt to 79zł. Były dwa ostatnie rozmiary 36 oraz 40. Ucieszyłam się, ponieważ r. 40 posiadam.. niestety jak je ubrałam to okazało się, że są trochę za duże. Zapytałam więc czy w mieście (mamy jeszcze 2 sklepy Deichmann) jest dostępny rozmiar 39. Niestety nie było. Ekspedientka powiedziała, że bardzo szybko się rozeszły 
i zostały skrajne rozmiary. 
Dla mnie nic dziwnego, że rozeszły się jak ciepłe bułeczki :) Wzięłam więc tą czterdziestkę.

Marka: Deichmann, kolekcja 2012
Cena: 79zł - regularna
Obcas - 1 cm
Materiał - ekoskóra




Tak jak pisałam, są to moje ulubione sandały, jak widać ;) Chodziłam w nich dzień w dzień prawie.
Są wygodne, bardzo dobrze, że posiadają centymetrowy obcas, dzięki któremu noga nie "leci" do tyłu.
Zapięcie przysparzało mi kłopotów, tzn sama ta szlufka na pasek, która jest dość wąska i żeby wepchnąć pasek trzeba było nieźle się namęczyć. 
Kwiat.. wykonany z ekoskóry, koronki i posiadający metalowe kulki na łańcuszku, które są przytwierdzone na środku.
Małym minusem jest to, że tył paska trochę się odbarwiał od spodni no i mimo tego, że po każdym dniu je czyściłam, to są niebieskawe.

Jak wygląda kolekcja wiosna-lato 2013? Dominują jednokolorowe fasony, brokaty, neonowe barwy itp.

Kilka przykładów (marka Graceland)
























6 komentarzy:

  1. Cudowne sandałki! Aż już chce lata...i spacerów po plaży... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez juz bym chciala cieple dni, ba upalne! :D

      Usuń
  2. piekne buty :)
    W kwietniu bedę czegoś szukać na wiosnę/lato a na razie jeszcze kozaczki bądź przejściówki :)
    a tak w ogóle świetne rzeczy z lumpków upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szybko kupujesz buty na lato? czy tylko sie rozgladasz stricte? :) teraz faktycznie kozaki jeszcze :/ no i przejsciowki.. a bylo juz tak slonecznie... :)
      dzieki :)

      Usuń