Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

34. Shinybox Marzec, wiosennie :)

Hej :)

Dziś z niecierpliwością oczekiwałam kuriera, ponieważ pierwszy raz w życiu miałam otrzymać pudełka ShinyBox. Zbliżała się już godzina 14.00, musiałam się już zbierać do wyjścia na kurs prawa jazdy.. i nagle zadzwonił ON, KURIER, że będzie za 10 minut. Ucieszyłam się 
i jednocześnie zmartwiłam, bo musiałam wyjść, 
a jak to uczynić wiedząc a własciwie nie wiedząc co jest w pudełkach!? Na sprawdzenie zawartości czasu nie miałam, także na kursie myślałam tylko o pudełkach :P 











Wrociłam do domu i pierwsze co to otwieranie boxów! Pierwsze wrażenie po wyjęciu z DHL'skiego wora - WOW, jakie estetyczne pudełeczko :) Otworzyłam.. a w nim jeszcze jedno pudełko, w którym znajdowała się zielona bibułka 
z naklejką (Powitaj wiosnę z ShinyBox) a w niej produkty.









Oto co znalazłam w środku:

1. mini lakier O.P.I. - 3,75 ml
2. Maybelline Color Tattoo - cień żel do powiek, kolor 50 eternal silver, produkt pełnowymiarowy!
3. Oriflame Triple Core Trend Edition - pomadka, kolor Fashionista Pink, produkt pełnowymiarowy!
4. Oriflame, maseczka jaśminowa złuszczająca, produkt pełnowymiarowy!
5. Delia, masło do ciała z kofeiną, anty cellulitowe, produkt pełnowymiarowy!




Szkoda, że nie dostałam różnych kolorów cieni, lakieru czy pomadki. Nie mniej lakier jest wspaniały, tzn kolor, tak samo szminka, ale ona jest produktem pełnowymiarowym więc wolałabym się wymienić na inny odcień. Cień - za jeden chciałabym się zamienić.
Maseczki nawet nie otwieram, poleci do mojej przyjaciółki, tak samo ten krem. Nie lubię używać maseł do ciała, wolę oliwki. Za jakiś czas pewnie będę recenzować moje trzy oczka - lakier, pomadkę i cień :)

Jakbym kupiła za własne pieniądze to pudełko to byłabym delikatnie rozczarowana, ale zaznaczam, że tylko delikatnie :)

Pochwalcie się jakie Wy kolorki dostałyście, a może też inną maseczkę do twarzy?


3 komentarze:

  1. Pudełko dostałaś ze free?? :)
    Mów mi szybko co to za akcja, bo ja nic nie wiem! :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, dwa pudelka za free :-) byla akcja na vinted.pl, teraz sa rozne konkursy tam i mozna tez wygrac kod na listopadowe pudelko :) ale konkurs chyba do jutra tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa -to pamiętam -nie brałam tam udziału.
      Dziękuję za odpowiedź :*

      Usuń